Skip to content

Belgische schoonheidszussen publiceren ‘Mooi ouder worden’-boek 

Pascale en Nancy Anthone (1)2

Pascale en Nancy Anthone, twee zussen die samen de anti-aging praktijk Cosmedics runnen, hebben een boek geschreven over mooi ouder worden. ‘Mooi ouder worden’ gaat over het levens- & verouderingsproces, en kijkt uitgebreid naar preventie en behandelingen. In tegenstelling tot de trend om steeds jonger met injectables en chirurgische ingrepen te beginnen, pleitten de zussen voor preventie. 

Sommige sterren lijken nooit oud te worden. Neem Jennifer Aniston, Angelina Jolie of Jennifer Lopez. Ze zien er nog bijna net zo uit als aan het begin van hun carrière. En toch is veroudering een natuurlijk proces waar niemand aan kan ontsnappen. Vooral vrouwen met een lichte huid zijn erg vatbaar voor fijne lijntjes, rimpels en pigmentvlekken. 

Het mentale gedeelte

‘Mooi ouder worden’ beschrijft op welke manier de lezeres/lezer het verouderingsproces net zo kan laten verlopen als dat van de hierboven genoemde actrices. Daartoe reist het langs alle gangbare begrippen in de wereld van de huid als volumeverlies, de barrièrefunctie en antioxidanten, maar kijkt ook nadrukkelijk naar gezond eten, voedingssupplementen, bewegen en het mentale gedeelte. Na lezing weet de geïnteresseerde hoe haar of zijn gezicht veroudert en wat er nodig is voor een mooi verouderingsproces. Op latere leeftijd kunnen injectables, chirurgische ingrepen en laserbehandelingen daar ook bij helpen natuurlijk.

Cosmedics

Cosmedics is een anti-aging geneeskunde praktijk op het gebied van huid, haar en lichaam. Daartoe biedt Cosmedics bijvoorbeeld diensten aan als een DNA-test en huidanalyse ter analyse & onderzoek, maar ook een scala aan producten en behandelingen om langer mooi, gezond en jong te blijven. Cosmedics probeert klanten op een verantwoorde manier te helpen en doet dat in informele setting waarin klanten zich thuis voelen.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Auteur: Redactie Contentic

  • Redactie Contentic

LEES OOK DEZE ARTIKELEN

Duurzame bedrijven sponsoren stunt groene goochelaar 

Illusionist Bart Uriot heeft zichzelf afgelopen zaterdag onder grote publieke belangstelling weggetoverd om aandacht te vragen voor de energietransitie. Op de Amsterdamse Torensluisbrug verdween hij van het ene op het

Branding a Better World wordt onderdeel van Whello

Branding a better World wordt onderdeel van online marketingbureau Whello. Het brandingbureau helpt duurzame merken groter worden en grote merken duurzaam worden. Whello laat mooie merken al jaren groeien via

‘Na 300 Rondjes koken is het tijd voor de next step’

Een start-up heeft behoefte aan naamsbekendheid bij de doelgroep, ook als het om een sociaal bedrijf gaat zonder winstoogmerk. Hoe doet Charlotte de Smeth Gerner dat met haar Rondje Koken?