Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Drie vragen aan… Sjoerd Hauptmeijer, medeoprichter van The Young Digitals

The Young Digitals biedt een gratis online marketing-training aan jongeren tussen de achttien en 27 jaar met een afstand tot de arbeidsmarkt. In tien weken leren zij alles over online

Moyee Coffee: FairChain en storyprooving

Vijftig procent koffie, vijftig procent experiment maar honderd procent bedrijf van de toekomst: dat is de visie van Moyee waarbij ze met hun zelfbedachte FairChain-concept de waardenketens willen herverdelen. Of

Drie vragen aan… Helen van Veelen, oprichtster van The Differenzz Marketing & Communicatie

Helen van Veelen, oprichtster van communicatiebureau The Differenzz Freelance Marketing & Communicatie, noemt zichzelf een “echt communicatiemens”. Zij denk graag mee met haar klanten over hun communicatievraagstukken. “Je moet daar

Ondernemerstips om een vinger aan de pols te houden: hoe gaat het écht met je?

Vanuit zijn interesse in technologie met menselijke maat, helpt Robert-Jan Brouwer met Commissaris van de Toekomst bedrijven om sneller en efficiënter te ondernemen. Brouwer wil mensen ervan bewustmaken dat er
Links op de foto Jochem Hes en rechts Sjoerd Trompetter, de oprichters van Naïf

Naïf: liever lichtgroen in de breedte dan een donkergroen stipje

Duurzaamheid staat bij heel wat consumenten bovenaan hun wensenlijstje, maar het blijft moeilijk om de échte duurzame spelers van de greenwashers te onderscheiden. Een goede indicatie is een B Corp-certificaat.
Jouri en Martijen, de oprichters van Pieter Pot.

De pr en branding van Pieter Pot: niks is geheim

De online verpakkingsvrije supermarkt Pieter Pot verkoopt weckpotten gevuld met koekjes, pasta en chips. Hoe maak je dit concept speels, sexy en vooral: niet activistisch? Medeoprichter Jouri Schoemaker legt het