ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

The Meridian

Contentplatform The Meridian: geo-ICT krijgt sexy look

Geodan introduceerde als eerste een contentplatform binnen de GIS-wereld. The Meridian is een lust voor het oog en inhoudelijk zijn de artikelen top. Lees hier over de aantrekkingskracht van het platform.

Marketeer of the Year Raymond Cloosterman over Rituals’ retailstrategie

Raymond Cloosterman ruilde in 2000 zijn baan bij Unilever in, inclusief riant salaris en chauffeur, voor een onzeker bestaan als ondernemer. Met Rituals wilde Cloosterman “een wereldmerk bouwen zonder de

Gigagroei YoungCapital te danken aan inhouse marketing

Inhouse marketing en employer branding van enorm belang voor de groei van YoungCapital. Zij groeiden uit tot de grootste online jobboard van Nederland. Maar waar schaamt Hugo de Koning zich een beetje voor? Lees het hier.
CEO Simpel.nl

Reclames Simpel.nl: de kracht van eenvoud

What you see, is what you get. Dat is Simpel.nl, al vanaf het begin. Eenvoud staat centraal in al hun marketing- en reclame-uitingen. Lees hier meer..
Ace & Tate eigenaar

Ace & Tate: een omnichannel-strategie die in het oog springt

Een fysiek product met de nieuwe mogelijkheden van technologie: Ace & Tate maakt het waar. Een brillenmerk dat een strak design, service van de bovenste plak en bodemprijzen zou combineren.
Bavaria Swinkels jurkjes

Hoe de Bavaria-campagnes wereldfaam behaalden

In 2010 gooide Peer Swinkels van Bavaria hoge ogen in marketingland met zijn WK-jurkjescampagne en hij had nog meer gelijksoortige trucs in petto. Wat is het geheim van zijn succesvolle marketing?