Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Marketing

This is Gesty: duurzame online marketing

Lisa Kippers is sinds juli 2018 werkzaam als freelance online marketeer onder de naam This is Gesty. Haar doel? Mooie merken helpen om de wereld een stukje beter te maken.
Joost Dubois - The Ocean Cleanup

Non-profitorganisatie vs. marketingstrategie: hoe zit dat? Deel 2: The Ocean Cleanup

Plasticvervuiling is één van de grootste bedreigingen op zee. Om de plastic soep te verkleinen, moet het probleem niet alleen bij de bron aangepakt worden. Het plastic dat momenteel in
ProSpex

De blinde vlek van social selling

Succesvol online zakendoen: dat willen we allemaal wel. Volgens Maxim Spek, oprichter en eigenaar van contentmarketingbureau ProSpex, is het makkelijker dan ooit omdat al je prospects tegenwoordig actief zijn op

Jos de Blok (Buurtzorg): “Ik wil de wijkverpleging in Nederland herstellen en verbeteren”

Zorgondernemer Jos de Blok is de grondlegger van Stichting Buurtzorg. Een organisatie gericht op verpleging, persoonlijke verzorging en individuele begeleiding. Ze hebben meer aandacht voor duurzame en effectieve zorg en

Meriel Selier (Yarrah): “Marketing draait om hoe je de consument raakt”

Meriel Selier is marketing directeur bij Yarrah. Hét merk voor biologisch,  proefdiervrij en duurzaam honden- en kattenvoer. Om consumenten te overtuigen van het concept, is een goede marketingstrategie nodig. Daarbij
Energietransitie

Axel Posthumus (Windunie): “Ik geloof in de coöperatieve vorm”

Axel Posthumus (58) onderging een persoonlijke transitie en doorliep vervolgens met zijn voltallige personeel bij Windunie eenzelfde traject. Nu zijn beide in een nieuwe balans en werpt oud-commando Posthumus zich