Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Florentine Gillis (Circle Closet): ‘Steeds stel ik mezelf de vraag: waar gaan we naartoe, wat is nu belangrijk?’

Vrouwen trekken voor speciale gelegenheden, zoals een huwelijksfeest, doorgaans graag iets bijzonders aan. En het liefst nooit twee keer hetzelfde. Veel dure merkkleding blijft hierdoor, na eenmaal gedragen te zijn,
Beatrijs van Dinter

Een sterk merk bouwen is niet alleen een marketingfeestje

Een merk dat geen (eerlijk) verhaal vertelt, heeft weinig overlevingskans. Consumenten kiezen steeds vaker voor organisaties met een beweegreden, die ook nog eens bij hun persoonlijke overtuigingen passen. Maar hoe

Employer branding is meer dan vacatures plaatsen

Goed en voldoende personeel binnenhalen is een uitdaging, en ook het behouden van de juiste mensen is een kunst op zich. De juiste arbeidsmarktcommunicatie helpt ondernemingen om een gezond personeelsbeleid

Anja van Beijnum (Salesforce): “Vanuit communicatieoogpunt is het heel mooi als mensen gepassioneerd zijn in wat ze doen”

Anja van Beijnum is sinds mei 2021 PR-verantwoordelijke bij Salesforce Benelux. Bij het snelgroeiende bedrijf kan ze dagelijks haar voorliefde voor technologie combineren met haar rijke ervaring in PR en
Marketing

This is Gesty: duurzame online marketing

Lisa Kippers is sinds juli 2018 werkzaam als freelance online marketeer onder de naam This is Gesty. Haar doel? Mooie merken helpen om de wereld een stukje beter te maken.
Joost Dubois - The Ocean Cleanup

Non-profitorganisatie vs. marketingstrategie: hoe zit dat? Deel 2: The Ocean Cleanup

Plasticvervuiling is één van de grootste bedreigingen op zee. Om de plastic soep te verkleinen, moet het probleem niet alleen bij de bron aangepakt worden. Het plastic dat momenteel in