Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

ProSpex

De blinde vlek van social selling

Succesvol online zakendoen: dat willen we allemaal wel. Volgens Maxim Spek, oprichter en eigenaar van contentmarketingbureau ProSpex, is het makkelijker dan ooit omdat al je prospects tegenwoordig actief zijn op

Jos de Blok (Buurtzorg): “Ik wil de wijkverpleging in Nederland herstellen en verbeteren”

Zorgondernemer Jos de Blok is de grondlegger van Stichting Buurtzorg. Een organisatie gericht op verpleging, persoonlijke verzorging en individuele begeleiding. Ze hebben meer aandacht voor duurzame en effectieve zorg en

Meriel Selier (Yarrah): “Marketing draait om hoe je de consument raakt”

Meriel Selier is marketing directeur bij Yarrah. Hét merk voor biologisch,  proefdiervrij en duurzaam honden- en kattenvoer. Om consumenten te overtuigen van het concept, is een goede marketingstrategie nodig. Daarbij
Energietransitie

Axel Posthumus (Windunie): “Ik geloof in de coöperatieve vorm”

Axel Posthumus (58) onderging een persoonlijke transitie en doorliep vervolgens met zijn voltallige personeel bij Windunie eenzelfde traject. Nu zijn beide in een nieuwe balans en werpt oud-commando Posthumus zich

Non-profitorganisatie vs. marketingstrategie: hoe zit dat? Deel 1: Plastic Soup Foundation

De plaatjes met schildpadden die verstrengeld zitten in stukken plastic: we kennen ze inmiddels allemaal wel. Maar deze beelden geven nog niet eens een fractie weer van de plastic problematiek
Harm van Ballegooy (Zorgoppas)

Harm van Ballegooy (Zorgoppas): “Juist ouders met zorgbehoevende kinderen hebben behoefte aan tijd voor zichzelf”

Als ouder heb je weinig tijd voor jezelf of voor elkaar. Maar af en toe heb je die vrije tijd wel even nodig. Dat geldt voor alle ouders, maar zéker