ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Het succes van toonaangevende webshops van eigen bodem

Webshops zijn er in allerlei soorten en maten. De meest uiteenlopende producten zijn op het internet te vinden en deze worden over de hele wereld aangeboden door zogeheten e-tailers. Zo

“Neem de klant altijd mee in jouw wereld”

Nathalie van Leeuwen staat op interim-basis publieke en private organisaties bij op het gebied van communicatie en public affairs. Hoe gaat ze te werk? Waar loopt ze tegenaan? En welke
The Meridian

Contentplatform The Meridian: geo-ICT krijgt sexy look

Geodan introduceerde als eerste een contentplatform binnen de GIS-wereld. The Meridian is een lust voor het oog en inhoudelijk zijn de artikelen top. Lees hier over de aantrekkingskracht van het platform.

Marketeer of the Year Raymond Cloosterman over Rituals’ retailstrategie

Raymond Cloosterman ruilde in 2000 zijn baan bij Unilever in, inclusief riant salaris en chauffeur, voor een onzeker bestaan als ondernemer. Met Rituals wilde Cloosterman “een wereldmerk bouwen zonder de

Gigagroei YoungCapital te danken aan inhouse marketing

Inhouse marketing en employer branding van enorm belang voor de groei van YoungCapital. Zij groeiden uit tot de grootste online jobboard van Nederland. Maar waar schaamt Hugo de Koning zich een beetje voor? Lees het hier.
CEO Simpel.nl

Reclames Simpel.nl: de kracht van eenvoud

What you see, is what you get. Dat is Simpel.nl, al vanaf het begin. Eenvoud staat centraal in al hun marketing- en reclame-uitingen. Lees hier meer..