Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Double Stitch: eindelijk tijd, rust en budget voor marketing

Double Stitch is met vier man personeel een klein bedrijf dat grote namen als DoubleTree by Hilton, Mövenpick Hotels & Resorts en het Muziekgebouw aan ’t IJ voorziet van bedrijfskleding.

Diks Verzekeringen zet vol in op linkbuilding

Diks.nl is een online vergelijkingsplatform voor verzekeringen. Op 22-jarige leeftijd begon Marc Diks in het bedrijf te werken dat zijn vader vanuit huis was gestart. Inmiddels is hij zelf mede-eigenaar,

Drie vragen aan… Mike Maduro van Freggies

Mike Maduro speelde jarenlang professioneel American Football bij de Wildcats in Maastricht. Als voormalig topsporter weet hij als geen ander hoe belangrijk gezonde voeding is. Toen er een einde kwam

Digitaal ondernemen tijdens de coronacrisis

Door de coronacrisis is het aantal online aankopen de afgelopen maanden explosief gestegen. Grote bedrijven als Coolblue, Bol.com en Amazon varen er wel bij, maar geldt dit ook voor de
Stan Snijders van Jobrapido over employer branding

Door de bomen het bos weer zien met employer branding

Sinds de coronacrisis ziet het vacaturelandschap er op zijn zachtst gezegd ‘iets’ anders uit. Stan Snijders, van recruitmentplatform Jobrapido, vertelt over het effect van de crisis op de arbeidsmarkt.

CM dankt snelle groei aan atypisch ondernemerschap

Als studenten deden Jeroen van Glabbeek en Gilbert Gooijers mee aan een ondernemerswedstrijd, maar ze hadden nooit durven dromen dat dit uiteindelijk tot hun eigen succesvolle techbedrijf zou leiden: ClubMessage