Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

De kunst van duurzame bedrijfsmodellen

Met jarenlange ervaring binnen de grote corporate Grolsch, naar Red Bull in de scale-up fase tot het opzetten van start-up Blue4Green met compagnon Erik Staijen: Daan Sistermans heeft van ieder

Erik Does (Ekoplaza): “We willen een beweging creëren”

Ekoplaza nam vorig jaar concurrent Marqt over en fuseerde met de Belgische groothandel Biofresh. Als de laatste Origin’O-supermarkten van dit Belgische merk zijn omgebouwd naar de Ekoplaza-succesformule, zijn er honderd

De Vegetarische Slager adviseert om je partner minimaal één keer per week te bedriegen

Jezelf inzetten als uithangbord van je bedrijf: dat is wat oprichter Jaap Korteweg doet met De Vegetarische Slager. Terwijl eigenlijk compagnon Niko Koffeman zich ontfermt over de marketing en social

FBD: ‘Onze energieke branding vertolkt ons dna’

FBD is dé detacheerder van financieel professionals. Detachering an sich staat niet als de meest flitsende branche te boek en de financiële sector heeft daarbovenop ook niet per se een

Seepje: schoonheid als kernwaarde voor marketing

Het was ongetwijfeld de meest uitgevoerde handeling van 2020: handen wassen. Waar de crisis voor sommige branches een doorn in het oog is, zien anderen hun cijfers de hoogte inschieten.

Holidayguru: nieuwe contentstrategie in tijden van thuisblijven

Negatieve reisadviezen kleuren de wereldkaart rood en veel grenzen zijn op slot: corona zet de reisbranche volledig op zijn kop. Welke content kun je als reisorganisatie nog voorschotelen aan een