Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

WAAR: van bescheiden groen naar purpose als uithangbord

Sociaal ondernemen: de wereld wordt er niet alleen mooier van maar ook eerlijker. Een ondernemersvorm waar Alec Clement, oprichter van de WAAR-winkels, volledig achter staat. Met duurzame en fairtrade artikelen,
Elke en Inge Coolen van DeeDee

Elke Coolen (DeeDee): “De circulaire plastic stazak is onze droom”

Doortjes Droom. Daar staat DeeDee eigenlijk voor. Doortje is de moeder van de huidige eigenaressen van het verpakkingsbedrijf uit Nederweert dat vol inzet op duurzaamheid, ondanks – of misschien wel
Rob van den Dool

Rob van den Dool (Yumeko): “Alleen samen kunnen we de vervuilende katoenindustrie verduurzamen”

Rob van den Dool is founder en CEO van Yumeko. Met de missie ‘change the world (of) sleeping’ wil hij de slaapmarkt veranderen. Dat doet Van den Dool door een
Frank Valies (links) en Ruben van der Meer (rechts)

HUATV: van contentmarketeer naar branded content bureau

HUATV produceert unieke en ludieke (branded) content voor merken en adverteerders. Ook produceren ze in samenwerking met partners (korte) films en series voor TV en VOD platformen. Voor zichzelf maken

Qwic: van e-bike tot doordachte socialmediacampagne

De steden autovrij maken: dat is de duurzame gedachte achter het elektrische fietsenmerk Qwic. Met verschillende soorten e-bikes wil het van oorsprong Delftse merk mensen aanzetten om voor korte afstanden

Drie vragen aan… Sjoerd Hauptmeijer, medeoprichter van The Young Digitals

The Young Digitals biedt een gratis online marketing-training aan jongeren tussen de achttien en 27 jaar met een afstand tot de arbeidsmarkt. In tien weken leren zij alles over online