Skip to content

ONGEZOUTEN MENINGEN OP HET B2B MARKETING VAKGEBIED

Henk Jan Beltman, CCO van Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely: marketing bedrijven met de ramen open

Duurzaamheidsmarketing is een vak apart. Duurzaamheidsclaims zijn namelijk een een dankbaar doelwit voor kritiek. Het hele verhaal – dus niet alleen van je product of dienst, maar van je gehele

Investeren in elkaar kan frustraties wegnemen

Marketing sucks and sales too. Althans, dat is hoe professionals van beide afdelingen naar elkaar kijken, zo stellen Fred Janssen en Dimphy van Heusden in hun gelijknamige boek. En dat

Loo Van Eck: communicatie op maat als salesinstrument

Communicatie- en trainingsbureau Loo van Eck bestaat al ruim 35 jaar en blijft maar groeien. LVE-directeur Martijn Jacobs, een van de mentoren van nlgroeit, legt uit hoe slimme contentmarketing al

Lekker Sociaal Media trekt volle zalen voor de horeca

Het terrasseizoen zit er na de persconferentie van deze week officeel op. Een seizoen dat eigenlijk nooit écht is losgebarsten door de ingrijpende invloed van het coronavirus. Ondanks het mooie

House of Afangaro: Rotterdamse couture met internationale allure

Na een opbouw van tweeënhalf jaar komt de droom van Rénette Sastrowidjojo dit jaar eindelijk uit: de lancering van haar fashion label House of Afangaro. Een kleurrijk high-end modemerk voor

Double Stitch: eindelijk tijd, rust en budget voor marketing

Double Stitch is met vier man personeel een klein bedrijf dat grote namen als DoubleTree by Hilton, Mövenpick Hotels & Resorts en het Muziekgebouw aan ’t IJ voorziet van bedrijfskleding.