Skip to content

Rutger Prent (GoFastForward): “Ga uit van een worst-case scenario”

Geen artikel meer missen?

Meld je aan voor onze updates en ontvang iedere week de laatste artikelen via e-mail. Meld je aan

GoFastForward helpt ondernemers bij het opschalen van hun bedrijf. Rutger Prent, oprichter van het bedrijf, zag de moeilijkheden die de coronacrisis veroorzaakte bij zijn klanten met lede ogen aan.

In deze video beantwoord Prent de vragen van Jos Maassen (oprichter Make Marketing Magic) over hoe zij zelf bij GoFastForward met de crisis zijn omgegaan. Ook geeft hij enkele tips aan ondernemers over hoe zij deze crisistijd kunnen overleven. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: het begint bij een noodplan dat uitgaat van een absoluut worst-case scenario.

Wil jij jouw wekelijkse portie contentmarketing in je inbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Auteur: Mandy Kraakman

Mandy kwam na het afronden van de master Taal en communicatie na enige omzwervingen in Azië en Amerika terecht in haar huidige functie als contentmarketeer en copywriter. Deze reislustige schrijfster heeft dan ook niet voor niets gekozen voor het specialisme Travel. Ook schrijft ze met even veel enthousiasme over Employer Branding en Contentmarketing.

Mandy Kraakman

LEES OOK DEZE OPINIES

Lekker Sociaal Media trekt volle zalen voor de horeca

Het terrasseizoen zit er na de persconferentie van deze week officeel op. Een seizoen dat eigenlijk nooit écht is losgebarsten door de ingrijpende invloed van het coronavirus. Ondanks het mooie

House of Afangaro: Rotterdamse couture met internationale allure

Na een opbouw van tweeënhalf jaar komt de droom van Rénette Sastrowidjojo dit jaar eindelijk uit: de lancering van haar fashion label House of Afangaro. Een kleurrijk high-end modemerk voor

Double Stitch: eindelijk tijd, rust en budget voor marketing

Double Stitch is met vier man personeel een klein bedrijf dat grote namen als DoubleTree by Hilton, Mövenpick Hotels & Resorts en het Muziekgebouw aan ’t IJ voorziet van bedrijfskleding.