Skip to content

Rutger Prent (GoFastForward): “Ga uit van een worst-case scenario”

Geen artikel meer missen?

Meld je aan voor onze updates en ontvang iedere week de laatste artikelen via e-mail. Meld je aan

GoFastForward helpt ondernemers bij het opschalen van hun bedrijf. Rutger Prent, oprichter van het bedrijf, zag de moeilijkheden die de coronacrisis veroorzaakte bij zijn klanten met lede ogen aan.

In deze video beantwoord Prent de vragen van Jos Maassen (oprichter Make Marketing Magic) over hoe zij zelf bij GoFastForward met de crisis zijn omgegaan. Ook geeft hij enkele tips aan ondernemers over hoe zij deze crisistijd kunnen overleven. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: het begint bij een noodplan dat uitgaat van een absoluut worst-case scenario.

Wil jij jouw wekelijkse portie contentmarketing in je inbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Auteur: Mandy Kraakman

Mandy kwam na het afronden van de master Taal en communicatie na enige omzwervingen in Azië en Amerika terecht in haar huidige functie als contentmarketeer en copywriter. Deze reislustige schrijfster heeft dan ook niet voor niets gekozen voor het specialisme Travel. Ook schrijft ze met even veel enthousiasme over Employer Branding en Contentmarketing.

LEES OOK DEZE OPINIES

‘Na 300 Rondjes koken is het tijd voor de next step’

Een start-up heeft behoefte aan naamsbekendheid bij de doelgroep, ook als het om een sociaal bedrijf gaat zonder winstoogmerk. Hoe doet Charlotte de Smeth Gerner dat met haar Rondje Koken? 

‘We rekenen de precieze milieu-impact per kledingstuk uit’

De kledingindustrie staat niet bekend om haar transparantie en duurzame imago. Gelukkig zijn er steeds meer ondernemers die de noodzaak van vergroening en socialer ondernemen inzien. Vincenzo Fornoni timmert met

Hoe relevant is jouw content? Leer van deze acht best practices

Misschien zet jij, net als veel andere B2B-bedrijven, momenteel flink in op contentmarketing. Je investeert in contentproductie en bent actief op social media als LinkedIn, met als doel zichtbaarder te worden voor jouw doelgroep. Doordat velen massaal content delen (en dumpen) lopen tijdlijnen van jouw prospect vol en is opvallen zo makkelijk nog niet. Wanneer content écht relevant is, kan het de eerste stap zijn richting persoonlijke relaties én nieuwe klanten. Hoe je dit voor elkaar krijgt vertel ik graag aan de hand van acht tips.