Whitepaper – Het belang van PR

Naamsbekendheid, autoriteit, lead generatie & employer branding​

Contentmarketing en PR lijken niet op zozeer elkaar, maar spelen wel perfect op elkaar in.  Een uitgekiende strategie is echter noodzakelijk om bedrijfsdoelen, zoals het vergroten van naamsbekendheid en het claimen van autoriteit, te behalen.

In deze whitepaper gaan we dieper in op bovenstaande doelstellingen en benadrukken we waarom PR hierbinnen zo belangrijk is, zeker nu de hoeveelheid content de limieten van wat de consument kan verwerken heeft bereikt.

Download het whitepaper en leer aan de hand van 4 praktijkvoorbeelden hoe PR en contentmarketing elkaar versterken.

Whitepaper: Het belang van PR


Als u toestemming geeft, accepteert u dat wij uw gegevens opslaan. Met uw gegevens trachten wij u verder te informeren over het onderwerp wat u nu wilt lezen. Lees voor meer informatie onze privacy statement.

Vragen of opmerkingen naar aanleiding van dit artikel?
Neem contact op met Dennis Mensink.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp